Több mint 30000 szőnyeg, a legjobb áron
+36 1 396 8062
+36 30 158 4562
Ingyenes szállítás az ország egész területén
30 napig visszatérítés vagy csere

Általános rendelkezések

Hatáskör:

Ezek a feltételek érvényesek, Szőnyeg galéria Kft., Budapest 1033, Szentendrei út 89-95

, a magyar kereskedelmi nyilvántartásban, HU 26786674-2-13 adószám alatt szerepel

A Szőnyeg Galéria Kft weboldalán keresztül megkötött szerződések.

Rendelés

A vevő megrendelése folyamán elfogadja az eladó által megfogalmazott feltételeket az áruk szállítására vonatkozóan. Eltérő rendelkezés hiányában mindkét félre nézve kötelezőek. Hacsak a felek között írásbeli állandó szerződést nem kötnek, az eladó az árut az elektronikus megrendelés adatai alapján, az ügyfél első nyilvántartásba vételekor, e-mailben kézbesíti.

A rendelés tárgya

Csak a megrendelésben meghatározott tételek képezik a vételi szerződés tárgyát.

A méretek, a színek, az árak és a www.szonyeggaleria.hu weboldalon található egyéb információk tartalmazzák. A Szőnyeg Galéria Kft vállalja, hogy kifogástalan árut szállít ügyfeleinek az árutípusra szokásos előírásoknak vagy jellemzőknek megfelelően. Kézzel csomózott szőnyegek esetén fenntartja a jogot, hogy egyenetlen színekkel, halom hosszúsággal, mintázat-aszimmetriával, valamint a szőnyegek méretének kisebb eltéréseivel rendelkezzen. Ezek a jelenségek a kézzel kötött szőnyegek jellemző tulajdonságai.

A teljesítés helye

A teljesítés helye a szonyeggaleria.hu üzlete. Budapest / Magyarország. Személyes beszedés esetén a vevő köteles az áru értékét megfizetni. Ha egy másik személy szeretné átvenni az árut, akkor a vásárlónak felhatalmazással kell rendelkeznie. A meghatalmazásnak írásban kell lennie, feltüntetve a meghatalmazott személy teljes nevét és érvényes személyazonosító okmányának másolatát.

Az áruk rendelése - a vételi szerződés megkötése

Elektronikus rendelés - A beszerzési szerződés az összes előírt adat specifikációjához kapcsolódik. A szerződés az áruk kiszállításával kötődik meg. A beérkezett megrendelést e-mailben (ha meghatározták) vagy SMS-ben (kérésre) visszaigazolják az ügyfélnek.

Az eladó jogosult a megrendelésről visszaigazolását kérni a vásárlótól, szokatlan mennyiségű áru rendelése során, az árakról, az előkészítési költségekről, a távolságokról stb. Ha a megrendelést nem engedélyezik ilyen módon, akkor érvénytelennek tekintjük.

Ha rendszerhiba történik a megrendelés feldolgozásakor, a Szőnyeg Galéria fenntartja az elállási jogot.

Az áruk ára és fizetés

A www.szonyeggaleria.hu oldalon feltüntetett árak a Szőnyeg Galéria általi megrendelés átvételekor érvényesek.

A vételár a szállított áruk teljes összegének jóváírása az eladó számláján. Az összeget készpénzben is be lehet fizetni. Az eladó a teljes kifizetésig fenntartja az áruk tulajdonjogát.

Az eladó és a vevő között a vételi szerződés alapján kiállított számla szintén adódokumentum. Eltérő megállapodás hiányában a vevő az árut csak teljes kifizetés után fogadhatja el.

Az adóköteles szállítás az áruk eladással történt, a vételi szerződés alapján a kézbesítés napján.

Fizetési lehetőségek

Átutalás az eladó számlájára.

A vevő e-mailben megrendeléséről visszaigazolást kap a számlaszámmal és a fizetés tárgyával.

Miután az összeget jóváírták az eladó számlájára, az árut a rendes szállítási határidőn belül elküldik az ügyfélnek.

Készpénzes fizetés az üzletben. Hitelkártya, Paypal

Szállítási idő

A szállítási határidő a kötelező érvényű rendelés kézhezvételének napjától kezdődik, figyelembe véve az összes dokumentumot, amely a megrendelés időben történő teljesítéséhez szükséges. Az eladó vállalja, hogy az árut 10 munkanapon belül feladja, vagy a szállítóhoz szállítja. A szállítási idő a körülményeknek megfelelően meghosszabbodik, ha a késedelem vis maior vagy olyan körülmények miatt merül fel, amelyekért az eladó nem felelős.

Ha a megrendelt áruk nincsenek raktáron, és a szállítási határidő meghaladja a 14 napot, az ügyfelet a Szőnyeg Galéria értesíti e-mailben (ha meg van adva) vagy telefonon (ha meg van adva).

Szállítási feltételek

Az árut a megrendelésben megadott címre szállítjuk. A szállítás ingyenes az ügyfél számára.

Adatvédelem

A regisztrált vevők adatait csak egy adott üzleti esethez - áruvásárlás az online felületen - használják fel. Az összegyűjtött adatokat semmilyen módon nem adják tovább harmadik feleknek, illetve nem dolgozzák fel marketing célból egyéb módon.

A Szőnyeg Galéria oldalán való megrendelésével a vevő vállalja a fenti adatok felhasználását. (lásd az adatvédelmi irányelvet)

Garancia és szerviz

A megrendelt termékekre vonatkozó jótállási idő akkor kezdődik, amikor az árut az eladáskor átadják a vevőnek vagy a végső fogyasztónak. Az eladó garantálja a kézbesítés minőségét és teljességét. A leszállított árukra 24 hónap garancia vonatkozik.

A vevő panaszát a bejelentéstől számított 30 napon belül rendezik. A szavatosságra nem vonatkozik a garancia illetve a nem rendeltetésszerű felhasználásra sem (a nem megfelelő kezelésből származó hibák, mechanikai sérülések, stb.).

A szőnyegek tisztításakor be kell tartani a kézzel kötött szőnyegek tisztításának alapelveit.

Ha a vevő hibákat észlel az áruk átvételekor, akkor ezekről azonnal értesítenie kell az eladót, de legkésőbb az áruk kézhezvételétől számított 3 napon belül. Az eladó vállalja, hogy kölcsönös megállapodás alapján az árut saját költségén visszaszállítja a Szőnyeg Galéria szőnyegraktárába. A vásárló nem fogadja el az eladótól származó készpénzszállításokat.

A hiba típusától függően a vevő a következő jogokkal rendelkezik:

Ha a hibát orvosolni lehet, akkor van joga a hibát ingyenesen, megfelelő módon és időben kijavítani, vagy az áruk cseréjének joga.

Ha a hiba nem orvosolható, és megakadályozza az áruk megfelelő felhasználását, akkor megkapják a jogot a hibás áruk cseréjére vagy a vásárlási szerződésből való kilépésre.

Visszatérési jog

A törvényes elállási jog szerint a következő önkéntes visszatérési jogot kínáljuk Önnek. A törvényes lemondási időszak alatt csak a jogszabályokat kell alkalmazni, és a törvényes lemondási jogát az önkéntes visszatérési jog nem érinti.

Ha a várakozásokkal ellentétben nem elégedett, akkor a vásárlástól számított 30 napon belül visszaküldheti a terméket a szállítólevéllel, és a teljes vételárat visszatérítjük. Kérjük, előre vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az áruk visszatérítése előtt, különben a visszatérítések kezelése hosszabb ideig tarthat. Előzetes megállapodás nélkül ne küldje vissza rendelését, különben a megrendelés nem törlődik, és a számla érvényben marad. A visszafizetéshez ugyanazt a fizetési módot használjuk, mint amelyet az eredeti tranzakciónál használt. Biztosítania kell a megfelelő szállítási csomagolást.

Az áruk visszaküldésének közvetlen költségeit Ön viseli. A visszaküldés ingyenes, feltéve, hogy előzetesen kapcsolatba lépett velünk, a visszatérést megerősítettük és a GLS visszaküldési címkéjét használjuk. Azon áruk esetében, amelyeket szabadon visszatérítik, vagy készpénzben szállítják, vagy amelyek nem rendelkeznek GLS címkével, az átvétel megtagadásra kerül.

Ez a visszatérítési jog nem vonatkozik a használt árukra (például nem megfelelően használt szőnyegek). Kinyithatja és ellenőrizheti az árut, azonban az áruk és a csomagolás visszaadásakor olyan állapotban kell lennie, hogy az áruk továbbra is értékesíthetők legyenek.

Ez a visszatérítési jog nem érinti a törvényes elállási jogot (https://szonyeggaleria.hu/widrangsbelehrung) és a törvényes hiánypótlásokat.

A visszatérési jog gyakorlása érdekében fel kell venni a kapcsolatot a Szőnyeg galéria Kft-vel, szonyeggaleria.hu, Budapest,1033, Szentendrei út 89-, e-mailben az info@szonyeggaleria.hu vagy a +3613968062 telefonszámon egyértelmű nyilatkozattal (például levélben, faxon vagy e-mailben küldött levélben) a szerződés megszüntetéséről..

Záró rendelkezések, megjegyzések

1) Szeretnénk rámutatni, hogy a rendes bírósági eljáráson kívül az 524/2013 / EU rendeletnek megfelelően lehetősége van jogviták peren kívüli rendezésére is. A részletek megtalálhatók az 524/2013 / EU rendeletben és az internetes címen: http://ec.europa.eu/consumers/odr

(2) Nem vagyunk kötelesek részt venni a vitarendezési eljárásban a fogyasztói választott bírói testület előtt, és sajnos nem tudunk részvételt biztosítani Önnek.

(3) A megrendeléskor beérkezett bármilyen bemeneti hibát fel lehet ismerni a pénztár előtti végleges visszaigazolásban, és bármikor kijavíthatja a törlés és megváltoztatás funkciókkal a megrendelés elküldése előtt. A rendelési folyamat részeként először a kívánt termékeket vagy szolgáltatásokat helyezi a kosárba. Itt bármikor megváltoztathatja a kívánt cikkek számát, vagy teljes egészében eltávolíthatja a kiválasztott termékeket vagy szolgáltatásokat. Ha már ott tárolt termékeket vagy szolgáltatásokat, akkor a „Kosárba” gombra kattintva léphet a rendelési folyamat oldalára. Ezen belül a vásárlás befejezésének minden lépése egyértelműen fel van sorolva. Az 1. pont mutatja a bevásárlókosár tartalmát, majd a 2. pont követi a lehetséges szállítási módok bemutatását. Ezután kiválaszthatja a kívánt fizetési módot. A választott fizetési módtól függően kiválaszthatja a kívánt szállítási módot.

Bármelyik beviteli hibát (pl. A címadatokkal vagy az elemek kívánt számával kapcsolatban) kijavíthatja, ha rákattint a szerkesztendő mezőre, vagy pedig az elemszám melletti "Plusz" vagy "Mínusz" gombra kattint.

Ha teljesen meg szeretné szakítani a rendelési folyamatot, akkor egyszerűen bezárhatja böngészőablakát. Egyébként, miután rákattintott a „Vásárlás most” vagy a „Vásárlás díjért” megerősítő gombra, a nyilatkozat kötelezővé válik.

(4) A szerződés szövegét nem mentjük le. Ezért nem tudja később módosítani,viszont később is megtekintheti.